Zamawiający:
Gmina Dąbie, Plac Mickiewicza 1, 62-660 Dąbie

Tytuł przetargu:
Wymiana kotła c.o w Budynku Strażnicy OSP w miejscowości Dąbie, ul. 3-go Maja 4

CPV:
45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2, 45.33.11.10-0

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadają wiedzę i doświadczenie;
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia".


Termin realizacji:
do dnia 31.07.2013 r.

Osoba odpowiedzialna:
Karol Bugała - tel. 632628286

Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Dąbiu
Plac Mickiewicza 1, 62-660 Dąbie - sekretariat


Oferty można składać do:
2013-06-04 godz: 09:45

Otwarcie ofert:
2013-06-04 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Dąbiu
Plac Mickiewicza 1, 62-660 Dąbie - sala 3b


Kryteria wyboru:
Cena - 100%

Wadium:
0,00

Uwagi:


Firmy uczestniczące