Zaproszenie Nr 2/2010 do składania ofert na usługi integracji społecznej na rzecz dzieci i młodzieży oraz osób starszych
Dąbie, dnia 20 lipca 2010r. ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA 1.ZAMAWIAJĄCY Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków: o usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych (nie dotyczy działań realizowanych w ramach PPWOW), lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów; o usługa będzie realizowana w partnerstwie[1] z innymi usługodawcami. 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OFERTY CZĘŚCIOWE Nie dotyczy OFERTY WARIANTOWE 4.1. USŁUGI NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY, OSÓB STARSZYCH Zamawiający zaprasza do składania ofert na świadczenie usługi w zakresie kontynuacji, rozwoju i utrwalania aktywności społecznej i integracji międzypokoleniowej wśród społeczności lokalnej – pobudzania lokalnej aktywności osób starszych, dzieci i młodzieży. pn. usługi ,,Międzypokoleniowy zawrót głowy”. ZAKRES ZAMAWIANEJ USŁUGI I WARUNKI JEJ REALIZACJI · miejsce realizacji usługi: teren gminy Dąbie z uwzględnieniem wyjazdu poza teren gminy · dysponowanie odpowiednią bazą lokalową z dostępem do toalet · zorganizowanie usługi w łącznym wymiarze min. 70 godzin · zaangażowanie osób z odpowiednimi kwalifikacjami, uprawnieniami lub uzdolnieniami · zapewnienie materiałów i sprzętu niezbędnego do realizacji usługi · zapewnienie środka transportu · wykupienie wszelkich wymaganych prawem ubezpieczeń · zapewnienie bezpieczeństwa odbiorcom usług · przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć · zorganizowanie konkursów w zakresie prezentacji różnorodnych inicjatyw lokalnych wraz z nagrodami · utrwalanie i rozwój istniejących form twórczości lokalnej (np. muzycznej, kabaretowej itp.) · utrwalanie i rozwój działań w zakresie twórczości rękodzielniczej · zorganizowanie międzypokoleniowego wyjazdu integracyjnego Termin wykonania zamówienia od sierpnia 2010 r. do 7 września 2010 r. KWOTA DOSTĘPNA NA REALIZACJĘ USŁUGI NIE MOŻE PRZEKROCZYĆ 20 861,91 zł Podstawą płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: godzina usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania więcej niż jednej umowy/porozumienia na w/w usługi i podziału środków w przypadku wyboru więcej niż jednej oferty. 5. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY 6. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ Kryteria techniczne w odniesieniu do pkt.4.1 c. zaangażowanie osób z odpowiednimi kwalifikacjami, uprawnieniami lub uzdolnieniami d. spójny harmonogram spotkań e. zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom usługi oraz wymaganych prawem ubezpieczeń f. zapewnienie środka transportu g. zapewnienie niezbędnych materiałów i sprzętu do realizacji usługi Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia: · ofertę techniczno – finansową · oświadczenie o dysponowaniu odpowiednią bazą lokalową z dostępem do toalet · dokumenty potwierdzające kwalifikacje, uprawnienia lub uzdolnienia osób zaangażowanych w prowadzenie zajęć · harmonogram spotkań · oświadczenie o zapewnieniu bezpieczeństwa i wymaganych prawem ubezpieczeń uczestnikom usługi · oświadczenie o zapewnieniu środka transportu · oświadczenie o zapewnienie niezbędnych materiałów i sprzętu do realizacji usługi Ponadto każdego z usługodawców zobowiązuje się do: e. prowadzenia księgowości tak aby możliwym była identyfikacja wszelkich płatności dokonywanych ze środków Programu Integracji Społecznej. 7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT Oferta na świadczenie usługi integracji społecznej ,,Międzypokoleniowy zawrót głowy” Ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy. Druk oferty można pobrać na stronie internetowej http://dabie.nowoczesnagmina.pl w zakładce Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich. OCENA OFERT 1.Ocena formalna (oferta, która nie spełnia wymagań formalnych tj. kwalifikowalność usługodawcy, sporządzenie oferty na odpowiednim formularzu, podpisanie przez osoby uprawnione, złożenie oferty w wyznaczonym terminie i właściwej instytucji, kompletność oferty i załączników, która podlega wyjaśnieniu i uzupełnieniu przez potencjalnego usługodawcę) 2. Oferta spełniająca kryteria formalne podlega dalszej ocenie. 8. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM 9. ZAŁĄCZNIKI 4. Koszty kwalifikowane Burmistrz Miasta Dąbie /-/ Zbigniew Mielczarek [1] Partnerzy zobowiązani będą do przedłożenia umowy partnerskiej nie później niż w momencie podpisania umowy na realizację usług (porozumienia wewnętrznego), na etapie konkursu wystarczającym jest złożenie listu intencyjnego jak również wskazanie pełnomocnika do działania w imieniu przyszłego partnerstwa.
Usługi integracji społecznej
W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Dąbie uzyskała dotację w wysokości 366 999,04 zł PLN, której część w wysokości 20 861,91 zł przeznacza na realizację niżej określonych usług w 2010r.
Gmina Dąbie, (zwana dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie usługi integracji społecznej mieszkańcom gminy Dąbie
2. SPOTKANIE INFORMACYJNE
Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Dąbiu (pokój nr 2), dnia 23.07.2010 r., o godzinie 10:00.
3. PROCEDURA
Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl oraz na stronie internetowej gminy http://dabie.nowoczesnagmina.pl Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.
Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:
1. Organizacje pozarządowe (NGOs)
2. Organizacje kościelne
3. Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,
4. Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze
5. Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne.
a. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianej usługi określonymi w zaproszeniu pkt. 4.1
b. dysponowanie odpowiednią bazą lokalową z dostępem do toalet
a. ekonomiczności i efektywności świadczonej usługi;
b. zapewnienia wysokiej jakości usługi;
c. promocji usługi na terenie Gminy Dąbie i powiatu kolskiego;
d. udokumentowania realizacji usługi w postaci np.: list obecności, ankiet badających poziom satysfakcji ze zrealizowanej usługi, zdjęć, kroniki;
SKŁADANIE OFERT
a) Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Miejskiego w Dąbiu, Plac Mickiewicza 1, 62-660 Dąbie - sekretariat w terminie do 2 sierpnia 2010 r. do 15:30. (decyduje data wpływu do urzędu)
b) Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)
c) Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem
3. Ocena techniczna i merytoryczna ofert i wybór najkorzystniejszej oferty odbywać się będzie w 3 etapach:
a. Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6
b. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.
c. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne).
2. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 7 dni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Miejskiego oraz na tablicy ogłoszeń.
3. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej, ul. Piekary 14/15, 61-823 Poznań. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.
4. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.
W celu uzyskania dodatkowych informacji zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Katarzyna Augustyniak e-mail: k.augustyniak3@wp.pl tel. (063) 27-10-073
1. Formularz Oferty
2. Wzór Umowy/Porozumienia
3. Wzór Sprawozdania